M***erFu**ingAssh**e!

Hade hoppats på en trevlig dag i ett nytt shoppingcenter.
Men iKKe...
Det första vi gör är att gå in i den butiken vi planerat och frågar om hjälp.
Vi blir totalt nedtryckta i skosulorna av denna idiot till försäljare som inte är värd att ha sitt arbete kvar.
Det verkar som att precis vem som helst kan få ett arbete hos dem...
När vi sen försöker stå upp mot säljaren och förklara hur vi fått det förklarat för oss tidigare över telefon så vänder personen i fråga på steken och menar på att det är vi som är de stora arslena som kommer in och hittar på både det ena och det andra!
Det slutar med att jag rycker tillbaka mina grejer ur händerna på honom och vänder på klacken och går därifrån för att han inte är värd att prata med.
När vi sedan ringer till kundtjänsten för butiken och drar upp vårt ärende menar de på , än en gång, att vi har rätt och att vi egentligen borde gå tillbaka och säga det.
Som om vi gjorde det eller - NOT!
.
Denna roliga dag resulterar ju nu i att jag ALDRIG mer kommer att sätta min fot i detta köpcentrum Ever!
.
Skitsamma - bara glömma och gå vidare.
Det är ju inte vi som är det fetaste arslet i den här historien i alla fall.
.
Dags för en fika.
Ciao!
*Jolly Jack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0