Ringing The Bells For Jim

Känner mig ordentligt förbannad - konstant.
Jag hade en så bra taktik över att hantera min ilska i det förflutna - jag gick till gymmet och körde ett ordentligt Box-pass.
Det kan man verkligen säga att det hjälpte mig och min ilska.
Men nu när jag inte riktigt har den kapaciteten att ta mig ned till gymmet för att sätta på mig handskarna så får jag istället drömma om träning ^^
Inatt drömde jag att jag sprang en ordentlig löparrunda, och jag tog i utav bara faan!
Det var både en härlig känsla att vakna upp "färdigtränad", samtidigt som det var till besvikelse jag kände att det faktiskt inte var på riktigt...
.
Så har jag fixat det absolut sista inför den stundande helgen. Nu är det bara lite dukar som ska strykas och pynt som ska upp, både i granen och överallt annars :)
Så ikväll Santa Claus är du hjärtligt välkommen hem till oss för att lägga en liten grej i våra julstrumpor.
Whiskeyn står framme så ta dig ett glas när du ändå är här!
^^
CheerZ!
*Jolly Jack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0