Dags att komma igen kanske...

Nu var det ett bra tag sen jag var här sist. Mycket har hänt sedan dess och mycket kommer att ske inom en snar framtid - Vi längtar!
Vi har haft en så otrolig tur med det mesta på sista tiden och just idag kände vi att det var dags för lite motgång... Trist men sant. Desto gladare blir vi inom ett par veckor när allt det stora händer :)

Igår hade jag svårt att sova även fast jag drog mig till sängen tidigare än karln min. Låg och smed våra gemensamma planer och tänkte på framtiden.
Det känns som att vi smider planer för en 5-årsperiod. Skrämmande och väldigt roligt!

Imorn blir det till att ta det lite lugnt. Träning och köpa sopsäckar står på schemat. Sweet!

Ska ta och titta lite på Nyheterna ikväll om den där skitstöveln Breivik. Har stått mycket om honom idag så jag känner att jag vill se det i rörliga bilder också.

Nu är det Tea-Time!
<3

*Jolly Jack*


Kommentarer
Postat av: Jack D Ninja

Men berätta vad ni smider på då!!! :)

2012-04-17 @ 11:47:20
URL: http://fancica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0