Härliga fredag den 13:e

Glömde säga Grattis till min karl igår - Oh my..!
I och för sig så är väl ändå nästa månad den ännu lite viktigare ^^
Annars hände det inget klantigt, inget som gick sönder eller någon olycka.
Lucky 13.
.
I och med att jag fick ny telefon i julklapp av mitt <3 så innebär det att jag förlorat många nummer och successivt försöker fiska igen dem.
Jag har lyckats rätt bra, men har du inte hört av mig på ett tag så får du väldigt gärna skicka mig ett sms med ett onödigt innehåll så att jag garanterat har Ditt nummer :)
.
Ikväll kör jag Dexter-marathon!
Var ju tvungen att börja titta om från början igen för mitt minne är ju inte det bästa ^^
Marathon ska man väl ändå inte kalla det - det blir max 3 avsnitt och sen är det jag och kudden som kramas medan avsnitten rullar :O
Är ju inget vidare på att hålla mig vaken en längre tid...
Dock har jag faktiskt blivit bättre på film-fronten och lyckas till och med vara pigg efter det att eftertexterna rullat klart!!
I'm so proud of myself!
.
Nu - Back to Dexter.
Ciao!
*Jolly Jack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0