Om jag kunde...

Om jag kunde äta frukt och bär skulle jag just i detta nu vilja önska mig en fin glass på en uteservering i ett varmt land.
Lägg märke till att det ska vara en fin glass - för jag tycker att glassar blir som finast när man tillägger färgglada frukter och bär.
Lägg också märke till att det ska vara i ett varmt land - då jag helst ser mig avnjuta en riktigt god frukt-och bärglass på en uteservering insvept i härliga träd som växer sig stora, som de bara kan göra i varmare klimat.
.
Jag skulle heller inte tacka nej till en Melon-frukost.
Det drömmer jag alltid om att få äta på hotell-balkongen under solsemestern.
Men iKKe...!
.
Det blir till att baka sig en kladdkaka utan bär!
Hoppas det går hem hos mina underbara gäster som kommer idag :)
Jag är en riktig sucker för choklad.
Yumm!
.
*Jolly Jack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0