Så Jävla Metal!

Måste bara säga att kladdkakan gick hem!
Dock hade jag slängt på lite marschmallows också men istället för att smälta så svällde de och blev hårda!
De blev bortplockade med andra ord. Haha!
.
Dagens promenad - Check!
Måste hitta en ny runda för nu har jag gått samma runda varje dag i två veckor, åt båda håll så det börjar bli lite tröttsamt.
.
Nu ska jag slänga in lite Backyard i iTunes så jag kan kirra mig en härlig ringsignal.
Ankan är bra men lite trist nu...
.
Såg "Så Jävla Metal" häromdagen.
Fan va kul det var att se Yngwie!
Har aldrig sett någon intervju med honom förr.
En väldigt speciell människa som inte ger sig förns han fått det han vill, på sitt sätt.
Han påminnde lite om en musiker jag kände en gång i tiden, vilket var rätt roligt att se.
Det kan uppfattas som egoistiskt och divigt av andra runt omkring men har man inget driv så kommer man ju ingenvart.
Faktiskt!
.
CheerZ N' BeerZ!
*Jolly Jack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0